Husorden For Fælleshuset i Ågerup Have

v. 1.0

  1. Brugen af huset er udelukkende forbeholdt beboere i Ågerup Have.
  2. Beboere, som benytter fælleshuset til et privat arrangement, må gerne invitere gæster, men har altid det fulde ansvar for disses gøren & laden i Fælleshuset.
  3. Hver bolig kan få udleveret 1 stk. adgangsbrik. Adgangsbrikken må ikke udlånes til andre end beboere i samme bolig og skal opbevares sikkert. Bortkommer en adgangsbrik skal dette meldes til Udlejer (Ejendomsadministrator Nick Krogh Keller) med det samme, så brikken kan spærres og en ny udleveres (beboer faktureres DKK 500,- inkl. moms).
  4. Brugen af Fælleshuset skal ske under hensyntagen til andre beboere i Ågerup Have samt yderligere naboer.
  5. Al brug af Fælleshuset skal foregå med behørig forsigtighed, så bygning, inventar m.m. ikke skades.
  6. Når man forlader Fælleshuset skal man sikre sig, at døre og vinduer er lukkede og aflåste.
  7. Brugen af Fælleshuset er gratis for beboere i Ågerup Have.
  8. Man er selv ansvarlig for at rydde op, vaske op, vaske evt. linned m.m. og rengøre huset efter brug.
  9. Fælleshuset kan reserveres ved at kontakte Udlejer via telefon, SMS eller mail.
  10. Foretagne reservationer kan ses på www.aageruphave.dk under Fælleshuset/kalender.
  11. Daglig sporadisk brug af Fælleshuset til f.eks. kortspil, madklub eller andet, som kun varer nogle få timer, kræver ikke nødvendigvis reservation af huset.
  12. Reservation af Fælleshuset til større arrangementer, fødselsdage m.fl., som varer f.eks. fra kl. 15 til næste formiddag (inkl. tid til oprydning og rengøring), skal ske forud for afholdelsen.
  13. Er huset reserveret, så reservationen kan ses på hjemmesiden, har beboeren, som har foretaget reservationen, huset for sig selv til sit arrangement.
  14. Benytter man huset uden forudgående reservation, har andre beboere også ret til at benytte huset samtidig – alle skal vise hensyn og lade hinanden komme til.
  15. Umiddelbart efter brugen af huset skal beboeren foretage oprydning og rengøring.
  16. Konstateres der manglende oprydning/rengøring efter et afholdt arrangement, vil oprydning/rengøring ske på foranledning af Udlejer og arrangementsholder vil blive faktureret for medgåede udgifter.
  17. Ved brug af beboerlejlighederne skal sengelinned vaskes og lægges på igen, så der er klar til næste brug.
  18. Afspilning af TV/musik skal ske, så naboer m.fl. ikke generes – heller ikke ved åbne døre/vinduer.
  19. Når huset forlades, skal det sikres, at lys m.v. er slukket, så der ikke sker unødigt spild af energi.
  20. Ved skade på Fælleshuset eller inventar, og er det mere end blot en lille ting (f.eks. et smadret glas), er man selv erstatningspligtig og skal melde skaden til Udlejer, der vil sørge for erstatningskøb og opkrævning af medgåede udgifter.
  21. Tekniske apparater m.m. i Fælleshuset må ikke fjernes eller ændres uden forudgående aftale med Udlejer.
  22. Nærværende Husorden For Fælleshuset i Ågerup Have kan altid findes på www.aageruphave.dk og kan ændres af Udlejer ved blot at opdatere denne på hjemmesiden, hvorfor man altid bør orientere sig om aktuelle regler inden brug af Fælleshuset.